Sunday, September 5, 2010

I'm On Green....

Jalan-jalan kat bazaar kat Taman Sri Cempaka, berhadapan dengan Melaka Sentral, Melaka. Aku stop kat satu booth ni, nama dia Aura Life. Sibuk jugak nak tengok minyak wangi sebab time tu kawan aku yang tengah belek-belek minyak wangi gak, aku pun duk perhati je mulanya sampai la jurujual tu pegi dekat aku. Dia offer aku tuk mengetahui warna unsur diri (warna kekuatan & kelemahan diri). So aku pun nak la sebab dia dah bagitau awal-awal F.O.C.

Tanpa buang masa aku terus la ikut cakap dia, so aku pun buat la apa yang dia suruh...caranya nampak mudah tapi kena ada ilmu la baru boleh buat. Finally, selepas dia test semua aku dapat tau yang warna hijau adalah warna paling sesuai untuk aku dan warna kuning menjadi warna kelemahan aku. Dalam pada itu dia boleh tau penyakit yang mungkin kita hidapi.
Selepas tau warna unsur diri, dia tak paksa tapi terpulang kepada customer dia nak beli perfume yang dia jual ke tak? Perfumes dia kat bawah ni. Harga dia offer RM30.00.
Maklumat berkenaan perfumes ni pun ada kat laman web aura life ni. SINI
Tapi kalau korang nak tau warna unsur diri korang pun leh gak, kat website ada alamat dia tp kalau korang nak buat sendiri sah2 la x boleh sebab diorang ada ilmu tentang ni.

Hehe...At least aku boleh tau apa makna di sebalik warna unsur diri tu dan aku boleh elakkan warna kelemahan aku terutama bab pakaian.

Salam 1Malaysia

No comments:

Post a Comment