Saturday, May 7, 2011

Rezeki Allah dimana sahaja......

Klise jak tajuk entry kali tok, bukan apa. Nak dijadikan cerita, "pada suatu hari, burung-burung berkicauan pagi tu"....haha skrip Usop Wilcha ndah gik. Ok kita terus jak la.... Dolok memang saya tok jarang dengar SarawakFM, tapi sejak nengar ada 2 orang DJ hebat sia alu terus jak melekat terutama hari Sabtu, mok tauk sebab apa....ada rancangan bekenang....melobo-lobo. Walaupun rancangan bekenang tok ari Sabtu jak tp saya boleh kata hari2 nak nengar, terutama mun 2 orang DJ tok on duty.

Sapakah DJ ya? Mun yang da dengar SarawakFM mesti tauk sapa yang saya maksudkan. Ok la, daknya duak adalah DJ Yazid a.k.a Yasz Dizayrie dan juak DJ Nor a.k.a Nurhidayah Hj Bujang

Tapi ya dolok, kinek tok keduak2 DJ tok mbak haluan masing2. DJ Yazid dah pun berpindah ke radio swasta yang popular di Sarawak iaitu Catsfm, DJ Nor pun mok ikut jejak langkah DJ Yazid, tapi time entry tok di post DJ Nor masih di SarawakFM dan seminggu jak gik di sia. Dengar cerita nya akan pindah ke Radio RTM juak iaitu Radio Muzik.

Walaubagaimanapun, rakaman bekenang tok akan menjadi kenangan terindah duak orang DJ tok di SarawakFM.


Apa-apapun all the best untuk keduak2 DJ tok di tempat baru..

No comments:

Post a Comment